Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Sunday, October 9, 2016

Allah Lebih Tahu

ALLAH LEBIH TAHU


Masa,
Kerana masa itu aku menjadi hamba tuhan yang kerugian
hamba tuhan yang lalai
menunggu yg masih samar dijalanan,

wahai tuhanku
terlebih dahulau aku pohon keampunanmu
aku adalah pendosa
namun kau tak pernah abaikan
malah kau terus hadiahkan
nikmat diluar jangkaan
indah sungguh kasihmu tuhan

wahai yang maha mencintai
ada persoalan yg sering bermain dihati
tentang dia yang telah lama dihati
pelengkap agamamku separuh lagi
dia yg selalu melintasi di hati
dia yang selalu ada
adakah dia jawapan yang kau beri

dan
dalam menunggu jawapan
aku tambah kekuatan
dalam sujudku
aku tetapkan iman
aku yakin dengan ketentuan yang kau berikan
ya Allah, 
dengari aku.

hari demi hari
langkah demi langkah
detik demi detik
dan sekali lagi bila hadirnya ramadhan
aku pohon keampunan
dan pohon engkau mudahkan
dalam hati biar ada ketenangan
dalam ketenangan biar ada pedoman
dan dalam pedoman kau akan berikan jawapan..



Naelofar Hijab Raya Campaign 2016

No comments: