Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Tuesday, March 5, 2013

Hari-hari senaman JARI

Assalamualikum.. Hye ollss..
Hari ni.3rd day di tmpt kerja baru.. 
Semuanye agak berbeza.. 
Aku mcm sedikit janggal sbb kena panggil bos 'tuan', biasanye panggil 'Encik' je kn.. Pengarah iolls Mejar and Penolong Pengarah plak Kapten..

Ms 1st day keje, aku borak lah dgn membe yg masuk keje skali dgn aku tu.. Kitaorg mcm pelik sbb tgk pengarah and penolong pengarah tu dsk relax je.. Tapi conversation kitaorg ni dlm kereta..
Tiba-tiba pagi smlm , ms aku tgh bt keje.. Tiba-tiba penolong pengarah dtg and ddk sblh meja aku..
P.P : oke tak keje dkt sini? Senang je kn nk buat keje ni.. 
Me : oke tuan.. Senang je.. :)
blablablablabla .. Byk lah weolls cerita, tiba2 dia ckp  :

P.P : sy ni bkn takde keje.. Byk keje tp keje sy semua kena guna sistem.. Waktu office hour mcm ni, line bz.. Sy suka bt keje tgh mlm.. Sbb tu sy nmpk mcm takde keje... 
Me : owhh.. ;)

Glupp, dia ni pesen yg blh bc gerak hati org ke? Hahaha.. Terkesima kejap aku..



#PrayForLahadDatu
Till we meet again..

With love,

نور ماءيزن ازيياتي بنت کامروددين

2 comments:

Idayu Johari said...

hati2 sis. diarang sebenarnye nk kenai kita secara mendalam. aku dah kena. sedikit demi sedikit..

maituty said...

tulah tp diaorg oke..