Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Wednesday, August 1, 2012

rencana Allah


Bila dia menjauh,
bila masa membina jarak,
dan jarak membina tembok,
Tembok memisahkan kita..

Tidak pernah aku lupa bahawa aku pernah bertanya pada DIA tentang dia..
Tidak aku lupa bahawa aku pernah meminta DIA menjauhkan dia..
bila dia bukan untuk aku..

Maka bila dia semakin jauh,
mungkin ini petunjuk dari-NYA..

Kembali belajar menjalani hari dengan sendiri..
Belajar menerima dengan redha dan lapang dada..
KERANA aturan ALLAH lebih indah dan baik dari yang dijangka

Jangan pernah lupa,
semua hanya boleh berlaku dengan izin dan redha-NYA.
Maka bila bukan namanya yang tertulis dalam rencana-NYA ,
biarlah DIA menjarakkan dia dari aku.. 







Lots of love,
Azyyati Kamaruddin

No comments: