Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Monday, March 26, 2012

tanya sama hati..


"hurt me with the TRUTH  but never comfort me with a LIE..."
 .........................................................................
 
Assalamualaikum..
hai perempuan-perempuan cantik dan lelaki-lelaki macho sekalian..

Satu masalah aku bila nk tulis entry ni,  aku tak tahu macam mana nk tulis ayat permulaan.. jadi kita masuk terus jelah ke 'main topic' ye.. hamboiii rasa mcm tgh buat discussion pulak..

Aku sgt bersimpati dgn kaum-kaum yang sama spesis dgn aku yang asyik kena tipu dgn lelaki.. Bukan sekali MALAH berkali-kali.. ditipu oleh orang yang sama dgn alasan yang sama..

Miss : Dia dh banyak kali kantoi dgn aku, dia couple dgn perempuan lain..
Aku : perempuan yg sama?
Miss : perempuan lain-lain.. tp banyak kali sgt dh..
Aku : so ko stay lg dgn dia?
Miss : ermmm entah lah.. aku tak boleh nk tinggal dia.. aku syg dia..
Aku : STUPID.. *aku ckp dalam hati jelah..*

Korang tak rasa ke yg korang sebenarnya dgn RELA membenarkan org memperbodohkan korang..
sikap korang yg terlalu BERSERAH dan konon-konon TERLALU syg tu, buat korang nampak BODOH sgt..

kali pertama diduakan boleh dimaafkan..  Mungkin ada kesilapan di pihak kita dan dia..  perbetolkan apa yang salah dan bagi peluang kedua untuk hubungan tu.. yelah syg sgt kn, tak kan nk terus PUTOS..

 kali kedua diduakan, boleh lah korang bg peluang terakhir.. tapi kalau rasa tak sanggup.. tak payah bg peluang dh.. say bye-bye je..

kali ketiga, silalah korang angkat kaki dari hidup lelaki yg sebegini...he dont deserve u.. persetankan rasa syg dan mulut manis yg duk mintak MAAF berulang kali tu..

perempuan-perempuan cantik, lemah lembut dan ayu sekalian, percayalah jika lelaki tu syg korang dia TAK AKAN cari orang lain dh.. Dia tak akan MENDUAKAN korang.. Jangan lah jadi BODOH sebab cinta.. bercinta bertahun-tahun, banyak kenangan bersama, selalu spend time together TAPI kalau begini perangai bf korang, sila fikir berjuta-juta kali untuk teruskan hubungan korang.. tak rasa takot ke, andainya bila dh nikah nanti, perangai dia tetap tak berubah?!  








with love,
Azyyati Kamaruddin

No comments: