Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Wednesday, February 1, 2012

lolipop

Assalamualaikum..

Aku sedang berusaha untuk mengupdate sekurang-kurangnya SATU entry sehari.. satu yerk korang.. aishh, satu pun mcm ssh jerk.. ini kan pulak korang yg update 2 or 3 entry sehari.. mmg hebat lah korang kn.. aku lari sini hey hey hey hey, aku lari sana hey hey hey hey.. hey hey hey tetibe teringat JoZan.. 

Korang tahu tak tanda-tanda orang tak nak korang kacau dia.. Sesetengah orang dia akan ckp direct yang dia tak nak korang ganggu dia tp sesetengah jenis yang hati lembut sikit, dia tak sampai hati nk ckp.. dia tunjuk melalui perbuatan..

contohnya, korang nampak dia online dkt FB.. korang nk tegur lah kan sbb korang mcm dh mula selesa lah dkt dia... korang dgn mukatakmalu, tegur dia dekat FB Chat tu..

A : "....." *adalah ayat sengal yang korang taip.. panjang lah jgk tp tak sampai blh bt 1 perenggang karangan ek..*
B : ... *bls sepatah*

korang dh sentap sikit-sikit ni.. tp still nk bls..

A : ini kan ...... *dlm 2 ayat korang bls*
B : tahu..
A: owhh k.. *mmg SENTAP lah kan, sbb tu kena bls mcm tu je.. Maka A dgn hati yang SENTAP dan SEMANGAT yang wajar berazam utk tidak lagi menegur B.. *

nampak tak dkt situ.. korang beria-ia tulis panjang-panjang tp dia balas sepatah-sepatah.. itu tandanya dia tak berminat untuk diganggu oleh korang.. jadi untuk tidak MEMALUKAN diri korang maka adalah baik jika korang lupakan HASRAT hati yang mula suka dekat dia itu.. mungkin korang tak menarik minat dia dan tak tersenarai langsung dlm calon-calon isteri pilihan dia.. *hahaha sila bertabah*


ok contoh aku satu je sbb aku dh blurr dan tak tahu nk tulis contoh apa lagi.. siapa A dan siapa B, ha yang tu kita tak tahu.. haha 

lelaki ni kadang-kadang perangai tak boleh nk duga juga.. dtg mood ok, layan kita 'over' sgt-sgt.. dtg sawan siput   bab* dia, layan mcm nak tak nak je.. then tergedik dengan perempuan sini, tergedik dgn perempuan sana.. ok dh teremosi dipetang-peatang hari, aku tak blh sikit ckp tntang laki yang buaya tembaga ni, mula lah cepat je temperature naik.. TAPI aku tahu, tak semua laki mcm itu*ayat selamat* ... Masih ada lagi lelaki yang JUJUR, SABAR dan SETIA serta BAIK malah berIMAN di luar sana.. :))

ok 5.23 already.. nk kemas-kemas, mau balik rumah sudah.. 
c u tomorrow dude and babe.. :))




Azyyati Kamaruddin


2 comments:

mrs.yuyu said...

serius jeles dngn meja kusi kau. -__-

maituty said...

hahha.. sabar yerkk mrs yuyu... :))