Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Wednesday, February 8, 2012

kata dari hati


Dulu..
dulu, sayalah orang yang paling tak saba nk tunggu awak online..
dulu, sayalah orang yang paling gembira bila awak anta 'buzz' dkt yahoo messager atau FB chat saya..
dulu, saya akan buka profile FB awk tiap kali saya online..
dulu, awak lah orang pertama yang akan tahu kegembiraan dan kesedihan saya..
dulu, tiap pagi, awk orang pertama sy text "good morning bla bla bla..."
dulu, sebelum sy tidur awak orang terakhir sy akan text "nite bla bla bla.."
dulu, text.. call.. hari-hari berbual..
dulu sy pernah syg kan awk..
dulu sy pernah cintakan awk..
dulu saya pernah rindu kan awk..
dulu sy pernah menangis kerana awk..
dulu sy pernah ketawa kerana awk..
dulu awk lelaki yang sy syg..
dulu sy fikir sy tak boleh hidup tanpa awk..
kisah demi kisah , cerita demi cerita, bab demi bab , semuanya kita singkap...
Tapi itu semua D.U.L.U..



Sekarang..

sekarang kita tak lagi text atau call untuk perkara-perkara remeh lagi..
sekarang kita tak lagi melepak berjam-jam chatting dkt yahoo messager atau FB chat..
sekarang tak pernah sy tunggu awk online..
sekarang, awk mungkin jadi yang terakhir atau tidak termsuk dlm senarai untuk tahu kegembiraan dan kesedihan saya..
sekarang setiap pagi atau sebelum tidur saya tak lagi text awk..
sekarang saya mampu untuk lupakan perasaan syg dekat awk..
sekarang sy tak cintakan, tak rindukan awk..
sekarang sy tak menangis / ketawa lagi kerana awk..
sekarang, awk bukan lagi lelaki yang saya sayang..
sekarang saya BOLEH hidup TANPA awak..


sekarang semuanya berbeza..
sekarang sy dgn kehidupan saya, awak dgn kehidupan awak..
tidak sedikit pun sy menyimpan dendam atau benci untuk awak..
tidak sedikit pun timbul rasa menyesal di hati saya mengenali awak..
sesungguhnya awak anugerah terindah yang pernah Allah kirimkan untuk saya suatu masa dahulu..
awk pernah bahagiakan saya dan saya sudah pun maafkan awk..


kepergian awk,
mendekatkan lagi diri saya dgn Sang Pencipta..
mengukuhkan lagi iman di hati saya..
mengajar saya erti kehidupan yang sebenar..
mengajar saya jadi seorang yang TABAH dan KUAT..
kerana awk hancurkan hati saya dulu , kini saya lebih berhati-hati untuk menerima cinta..
terima kasih Allah di atas dugaan yang maha hebat ini..
Sesungguhnya perancangan ALLAH itu sangat indah..
sy bersyukur..
Alhamdulillah..

saya tidak sempurna, malah tidak mencari yang sempurna TAPI saya mencari seseorang yang mampu menerima dan membaiki ketidaksempurnaan saya ini..



p/s : Jodoh itu rahsia Allah..SEKUAT mana kita SETIA.. SEHEBAT mana kita MERANCANG.. SELAMA mana kita MENUNGGU.. SEKERAS mana kita BERSABAR... SEJUJUR mana kita MENERIMA.. Jika tidak tertulis JODOH kita BERSAMA.. akan TERPUTUS juga akhirnya..



kata dari hati
Azyyati Kamaruddin 

No comments: