Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Monday, December 5, 2011

Kuantan Banjir!!


assalamualaikum...
rasa mcm lain jerk nk taip2 ni..
skrg ni mmg malas berganda-ganda nk update blog weh..*sigh

skrg sy adalah suri rumah sepenuh masa..
hari2 keje nya online, makan, tido, masak, kemas rumah, tgk tv..
aku bru habis diploma, so now tunggu result lah..
kalau kantoi kena repeat, kalau lulus blh lah mula mencari koje...:)


 bilik ku sudah bertukar wajah yaww.. ouchhh dh tak pink dh.. biruuu pulakkk..:)

this is MOKGU..  ni my sis yg kasi.. aku tak suke yg besar2 n berbulu2 sgt.. takootttt... hahahha 
itu pun molot bear tu dh tercabut, semua angkara anak buah aku yg sorang tu lah, pa'an..



aku bukan nk bercerita tentang bilik aku or tentang MOKGU, aku nk crite tentang kejadian malam semalam...
KONTAN*kuantan banjir wehh!!

Aku keluar makan dgn sepupu aku sbb nk celebrate birthday dia dekat Restaurant Sarathai..
mmg hujan lebat gilerr tp tak expect lah boleh banjir dan semua jalan naik air..
skali otw nk balik, semua jalan naik air weh..
trafic light kat KAMDAR tu mmg sadis lah..

ini pic kat trafic light depan KAMDAR

 
area terminal pun naik air teruk.. air longkang semua melimpah.. 
memey*memang satu bandar lah banjir..
aku dh mls nk cerita, layan jelah gambar n video di bawah.. 


 
ini view dari atas MEGA MALL.. :)










XOXO 
Azyyati Kamaruddin


No comments: