Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Thursday, December 8, 2011

budak pa'an

10 a.m

alif  :  Ochu, Ochuuuu!! *sambil ketuk pintu bilik aku tanpa henti..

terjaga dr tdo, mmg terkejut gilerr lah.. pening kepala jap..agak2 dh stabil, bru buka mata..

aku : alif, nk ape? 
alif  : Ochu buka pintu ni kejap.. buka kejap..
aku : Ochu nk tdo lah.. alif g lah main dlu kat luar.. *mls nya nk bangun..
alif  : alah kejap jerk Ochu..buka lah cepat.. 

aku bgn then buka pintu..
alif  : ha buka pun.. Ochu tdo?
aku : ermm..Ochu mengantok.. alif nk ape?
alif  : Ochu buka sumi ni kejap.. *smbil bg sumi kat aku..
aku : adoi lah..nape tak suruh ayah ke , ibu ke yg buka.. ibu kan tak keje ari ni.. *sambil amik sumi kat tgn dia..
alif : Ibu dgn ayah tak pandai..cepat lah Ochu..
aku : yelah2.. nak amik ni.. Alif g main kat luar ek.. jgn kacau Ochu k..
alif : Ok Ochu..

datang mood baik dia jawab ok, kalau tak ade jerk mende yg nk cari pasal..
pada sesiapa tak tahu, alif tu anak saudara aku.. anak abg aku..bulan 3 tahun depan brun masuk 3 tahun..
Selalu sgt lah dia dtg buat kecoh pg2 kat bilik aku.. 

masa aku ddk Dungun dulu, kalau dia telefon kan mesti ckp macam ni "Ochu bila nk balik? alif rindu Ochu.." olololo sweet jerk dgr kan.. hahaha
 byk lg cite dia, nanti2 aku cite ek..


nk cite sal budak kecik tu jerk.. k lah ngantokk sudah.. Zzzzzz






nite..



p/s : Oh baby, i think i wanna marry u.. <3




Azyyati Kamaruddin



No comments: