Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Wednesday, November 9, 2011

final is coming...


Dalam sedar tak sedar dh nk final exam..
sgt2 berdebo2 sbb nya sem ni sem akhir aku..
jadinya, kalau gagal, mmg rs mcm owhhhh menyesal gilerrr...
dlm otak dh ade mcm plan utk lps hbis poly..
yg pastinya adalah MENCARI money money!!
meh aku kasi tunjuk jadual exam aku skit..


semuanya di dalam DEWAN BESAR!!





korang DOA kan aku dpt jawab dgn tenang dan idea melimpah2 yerk.. :)
ade masa aku update..


btw, 11.11.2011 ni 2 org sepupu aku tunang.. nak final lg, nk tlg sepupu aku nk tunang lg.. ouchhh, help me plsss...:)



i STOP here..
c u again blogger2 yg malatop sekalian.. :)






Lots of love : Azyyati Kamaruddin