Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Friday, September 9, 2011

Khatam Quran n berbuka puasa


cerita 27 Ogos 2011 yerk...


Aktiviti wajib family aku bila bulan puasa, Tadarus beramai2 then we all akan pick satu date utk khatam sekaligus dgn berbuka puasa..
setiap tahun akan buat kat rumah aku sbb tok*nenek aku ddk dgn aku..

atenya dlm ghumoh*rumah ,mereka2 yang Abc*Allah bagi cuti duk kelam kabut buat preparation nk bukak puasa so kami buat khatam kat veranda rumah..



ade banyak pic tp aku pick 3 keping ni jerk... mls nk resize banyok2..

bukan perempuan saje ek, lelaki pun ade tp mls nk upload pic..


muka suci tanpa make-up.. yeahhh.. hahah *suci ke? sila muntah jauh2 sikit ek..


then berbuka puasa pun tak upload pic sebabnya tudung semua dh hilang.. haha
ms sebelum azan, bising sangat, bayangkan lah we all ade lebih kurang 67 org..
Bila dengar jerk azan, semua diam, masing2 lapar.. then bising semula bila dh hbs makan..
hahaha



lps tu main munge api n mercun ramai2..auww teringat zaman kanak2 ribena dlu..meriah tak hingat..!!



ok mls dh nk cite..

end




p/s : update raya, menyusul lps ni..








Azyyati Kamaruddin

No comments: