Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Thursday, July 21, 2011

long journey

Aku baru sampai dari Kedah petang selasa..
lps tu mlm tu, tgh2 tgk gamba konvo ari t *entry konvo akan di update lps ini tiba-tiba teha, membe aku, yang ada kat dungun tu call:

teha : mai ko kat mana?
aku : kat kuantan lah..ngape?
teha : ko tahu dh, riha accident?
aku: ha!!*terkejot sgt.. bila, kat mana? mcm mana blh accident?
teha : dekat traffic light depan poly.. dia naik moto dgn ain..kereta langgar dia..
aku : habis tu terok tak? dia kat mana skrg? ain mcm mana?
teha : dia kena jahit kat kening..ain tgh x-tray..
bla bla bla bla bla bla bla

baru 1 week aku tak balik dungun, dh mcm2 jadi..risau sgt aku time tu...

semalam tgh2 aku bersiap nk pergi driving school tiba2 membe aku, teha text,
"ak nak balek kuantan ni..aku n ira sewa kete nk anta riha balik kg..teruk sgt tgk kaki dia"
aku reply : "aku nk ikot.."

nk hantar riha sampai ke Jerantut, mcm tak sedap hati nk biarkan teha dan ira je hantar..
sementara tunggu diaorg sampai dr Dungun, aku keluar dgn azirah..
lepak kat ECM, tgk-tgk sandle kat Vincci ..
skali ade yg berkenan, kebetulan mmg sandle aku dh hancuss..
tgh2 try 'mamat itu' lalu belakang aku... omjay, aku pilih cepat2 dan teros choww.. :)

azirah

ako

lepak dekat taman bandar , tunggu membe2 aku tu sampai kuantan..
diaorg sampai lebih kurang pukul 5.30ptg..
sampai tros berdesup ke Jerantut..
dekat2 pukol 8 bru sampai umah dia kat Kota Gelanggi, Jerantut..
1st time sampai Jerantut walaupun aku, ira n teha org pahang.. haha

mak Riha baik sgt.. ajak makan semua..
then 8.45 kitaorg bertolak balik Kuantan semula..
mak Riha suruh tidur rumah dia tp kitaorg satu ape pun tak bawak..
so maybe next time lah..
rumah dia best, rumah kampung dan halaman cantik, tenang je ddk situ..:)

Tawakal je ms bertolak balik ke Kuantan..
jalan gelap, hutan kiri dan kanan sebelum sampai highway..
kitaorg 3 org pulak, semua perempuan..
sampai Kuantan pukul 11 malam..

alhamdulillah semuanya selamat...


:)





Azyyati Kamaruddin

No comments: