Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Friday, July 1, 2011

cinta hati saye!!


smlm adalah sgt2 terharu..*poyo

plan last minutes..mula-mula ingat tak jadi, lps tu jadi..haha
pagi kol 8 aku dh bangan, g driving school.. sampai pkol 12 tgh hari..
cikgu aku tu janji nk hantar aku ke bandar, tibe2 dia ckp tak blh hantar..
so aku suruh dia drop aku kat bus stop, dlm hati mmg nk naik teksi sbb dh lama tak naik bas, mmg tak tahu bas berhenti kat mana n pukul berapa..
jehan n mira dah beli tiket wayang pkol 2.10..

otw nk g hantar aku tu, aku diam jelah dlm kete..penat sgt2..
penat lah bawak kete nie.. huhu
tibe2 ckgu aku tu simpati kot tgk aku*hahahah dia ckp dia akan hantar aku sampai East Cost Mall sbb mmg janji dgn diaorg nk g sana...

sampai2, cari diaorg, peluk cium bagai then cari tmpt makan..masing2 lapar kebulur..
naik food court..
gamba tak snap sbb lapo..


lps tgk wayang we all lepak Baskin Robbins

duduk sini 1 hour tak sedar..
ketawa tak hingat..aku dgn jee mcm dh nk pecah perot ketawa..
semuanya sbb mira..haha... jee nk bayar P1 wimax then masuk dekat kaunter, mira dgn selamba "ada topup clcm tak?" menangis kitaorg gelak..hahaha..nasib baik tak ramai org..
banyak lah lg lawak dia.. tak larat nk cite..hahah


kebetulah jumpe school mate we all dlu..
kerja kat BR ni..tros panggil dia ajak lepak n tlg snap pic utk kitaorg..


jom layan pic..
jee*orange<-- click to view her blog.. :) mira*biwuuuu





mungkin lg best if tiekah n epa ada.. huhuhu
next time kita lepak lg ek, tunggu tiekah balik kuantan.. :)


p/s : ada banyak lg pic n video tp mls nk upload semua naty korang gelak guling2..hahhaah







Azyyati Kamaruddin

2 comments:

ezzu said...

tgok wayang cter ape..???hahahah..mesti bestkn epak dgn member2..

maiTuty said...

yup..sgt syiokk..lupe lah tgk cite ape time ni.. hahha