Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Sunday, June 5, 2011

selongkar kotak 'HANTAR'




hari ni aku tetibe tgn gedik's selonggar email2 aku, sementara nk tunggu update antivirus..
tiba-tiba terjumpe sesuatu dlm 'sent' mean email y aku hantar lah kan..
jumpe email2 lama antara aku dan dia.. haha *gediks..
kitaorg main bls2 email dlu derrr.. haha


rasanya aku dh delete semua email dari dia, maybe dkt 'sent' ni aku lupe nk delete.. bila aku baca2 semula , terdetik kat hati "syg gilerr aku kat dia dulu..mcm mana aku blh syg org sedlm itu ek?" kira2 smula, ada lebih kurang 21 email..




ade tu sampai tergelak2 aku bc, tros memori2 tu terbayang kat otak.. *ewahh!! dont worry u all, aku dh pun lupakan dia.. means dh lupe mcm mana syg aku dlu kat dia... dia pun dh bahagia dgn kehidupan dia sekarang.. dh ada 'someone' yg blh tlg jaga dia.. so aku dh tak perlu risau-risau tentang dia mcm dlu sbb dia pun tak perlukan 'kerisauan' aku sekarang..org tak perlu, buat ape kita nk terhegeh2...


aku nk pesan lah kn kepada mereka2 yg disakiti oleh cinta*muntoh ijo , tak kisah lah kena tinggal, terpaksa tinggal, kena tipu or what ever kan.. utk 2 or 3 bulan pertama lepas putus tu, mmg korang tak blh lupa.. PERCAYA lah..if korang betul2 sayang lah.. jgn push hati korang utk lupa terus sbb silap teknik nanti korang kena 'check-in' Tanjung Rambutan pulak.. try slow2.. semat dlm hati, dia tu bukan jodoh korang.. Allah cuma hantar dia, utk uji korang.. if korang blh redha dan yakin yg suatu hari nanti pasti ada seseorang yg telah Allah utuskan utk korang, pasti korang blh lalui semua ni dgn mudah.. bila dh yakin hati korang dh tak ada rs syg utk dia yg berlebih-lebihan, korang berkawan lah dgn dia.. tak baik kan memutuskan silaturahim..


kepada dia*aku tak tahu skrg ni dia bc lg blog aku atau tidak tp dulu dia bc... :
dlu kalau apa2 kisah about kita, cepat jerk i update kat blog and u bc then u msti ckp "cepat je u update tentang i ek.. " u ni perasan jgk ek..i bukan update tentang u je, tentang i jgk.. actually i dh pun maaf kan u and nk lupa semuanya tentang dlu.. i masih mencoba dan tetap akan selalu mencoba dan alhamdullillah usaha i membuahkan hasil.. kita masing2 dh besar, dh boleh pk dgn begitu waras, walaupun sometime tak waras jgk... anggap je lah apa2 yg pernah kita rs dlu, hanya khalayan... i wish u all the best dlm kerjaya, hidup dan segala-galanya lah.. jgn lupakan DIA.. dont repeat ur mistake again.. :)





p/s : pic tak ada kaitan dgn entry.. :)





adioss..



Azyyati Kamaruddin

No comments: