Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Saturday, June 25, 2011

POSITIF


assalamualaikum..
mulai hari ini , aku nk idop dlm minda yang POSITIF..
mls nk fikir yang bukan2 dah..

naty kalau kena g konvo sorang2 pun, POSITIF..

kalau kena tipu pun, POSITIF..

kalau ada someone yang tak reti putos asa, setiap beberapa jam hantar msj walaupun aku tak balas dan aku rasa serabuk sgt, aku akan POSITIF..

kalau nanti terkecewa lagi, POSITIF..


ape yg aku belajar sekarang adalah POSITIF dan sentiasa senyum..
walau berat mana pun dugaan, perlu POSITIF..
walau rasa macam dh tak mampu nk pikul tp kena jgk pikul , otak kena POSITIF..

tiada siapa yg dpt memotovasi kan dan menolong diri kita melainkan kita sendiri..
hidup didunia hanya semantara, jadi gunakan lah masa yang suntuk ini untuk menyenangkan hati semua pihak..:)

ape yang penting, POSITIF !!



p/s : cb kira, berapa banyak perkataan POSITIF?! itu tandanya aku mmg benar-benar serious.. !!






Azyyati Kamaruddin

1 comment:

ezzu said...

gudluck..always think positive...hehehe