Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Thursday, June 2, 2011

x-men 1st class

assalamualikum..
haii muchuk2 aku...
haishh lama dh tak hapdettt dan upload gambo kan kan kan?!! *buat2 muka comell..
banyak mende nk update tp kemalasan ditahap TERATAS , jadi mmg tak bergerak lah jari jemari ni untuk menaip di blog tercinta ni kan.. *muntahh!!
hari ni aku tetibe rasa rajin nk update..

begini citenya:

plan ni dh dirancang oleh Cik Azirah ni..maka aku follow jerk sbb tgh cuti kan..


1st tgk wayang..cite x-men 1st class..
wayang kol 12.50 (2hr 13min)
wayang td full.. maybe sbb cite bru keluar kot..
actually aku TAK PERNAH tgk cite x-men ni jadi aku mmg tak tahu kisah mcm mana kn..
so aku layan jelah..
azirah n apih ni, dua2 dh slalo tgk cte x-men so diaorg tahu lah cite mcm mana kan..
cite dia beshlah, tak boring..
aku nk compare pun tak tahu mcm mana sbb tak pernah tgk x-men yg before this punya..


lps habis wayang, mmg wajib masok toilet dan bergambar.. hahaha
psttt tudung ijau tu, azirah yerk..


azirah g bayar P1 dia dlu..
aku tanya pekerja kat P1 td "kat Dungun aku coverage P1 tak?"
jawapan dia sgt2 menghampakan "owhh tak ada, tak pasang lg.."
owhhh, tak berinternet lg lah aku balik dungun naty..
takpe2, 4 month jerk..huhuhu :(


pastu kan jalan2 lah kat East Coast Mall (ECM) tu, nampak baju kemaja 4 helai rm100..
nak beli tp td mcm kelam kabut, byk lg tempat nk beli..
Jd kemeja tu K.I.V dlu..hohoho


kluar dari ECM, kitaorg g Mega Mall..
Apih nk beli brg2 utk buat shoot hari jumaat nanti..
aku pun terjah lah membe aku yg comel lotey ni..
cik Teha..

dia buat part time dekat parkson..
aku kacau lah..
lama jgk lah duk melepak dgn teha...
kitaorg kalau jumpe mmg tak habis ckp, padahal slalo dh msj2, gosip2, calling2.. hahahaha

masing2 dh kebuluran, apih dh siap beli barang..
tross berdesupp kereta ke Kuantan Parade..
aku teringin nk makan, nasi gorang ayam lada hitam dekat food court Kuantan Parade..

laici.. aku punya!!

jus tembikai..apih punya..


azirah minum air cool blog...tak sempat nk snap..
makanan pun sama , tak sempat snap sbb masing2 dh kebuluran..



then we all move to bundle..
apih jgk nk cari baju utk photoshoot..
bundle situ banyak baju dan baju lawa..*apih dan azirah kata..

mak cik dan pak cik yg sakan memilih baju..
baju kat sini 1 helai RM3 ... 5 helai RM 10..
hambik diaorg counting dua org, amik 10 helai..
aku ni dh puas menguap..
lama gilerr..!!


dh siap semua pilih, tgk jam dh kol 5.30pm , we all tros berdesup ke Giant plak.. kena cepat sbb hari mcm dh nk hujan..
pilih2 barang kat Giant..
tgk jam dh 6.30pm, langit pun dh gelap..ribut berdentum, kilat dh memancar!!
tanda2 suh kitaog balik..



aku tak beli banyak barang pun..
baju Diesel sehelai..
selendang 2 helai..
syampoo Clear yg baru tu.. *pengaruh iklan..hahah







end..
tamat jgk entry ni..hohoho

post time : 10.34pm..






Azyyati Kamaruddin

No comments: