Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Friday, April 1, 2011

dia datang


aku kan patah hati beberapa bulan yang lalu. saat yang down gilerr dlm sejarah hidup aku. so sorang pergi, seploh yang dtg.. wahh gile BERLAGAK statement kn.. korang ni, kasi lah chance aku nk feeling jadi Maya Karin.. tak adalah sampai seploh tp adalah beberapa org.. aku tarak kisahh punya.. as long as aku selesa nk berkawan, aku layan jerk.. lagipun mereka semua kawan2 ku..


'aku tak mudah untuk mencintai, aku tak mudah mengaku ku cinta, aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta..'


sometime aku naik rimas.. bukan apa, aku ni jenis yg tak suka org terlalu guide aku.. buat ini, tak boleh.. buat itu tak boleh.. hey my mum pun tak kawal i sebegitu okeah.. and one more thing, ak agak keras kepala... jadi mereka nk aku dgr kata mereka.. hello, kita kawan jerk.. u ckp i dgr tp u tak boleh paksa i ikot.. betol kan kan kan..


dan wahai lelaki-lelaki sekalin, sy tak mudah untuk mempercayai anda lagi..ewahh... percaya tapi tak MUDAH.. baru 2,3 minggu kenal , dh ckp sayang sayang.. ek'eleh lu ingat wa percaya sama lu er bro??

okeah2, STOP talk about this..
sorry lah guy, aku kalau ckp bab ni mmg emosional skit..
aku tak BENCI LELAKI tapi aku berhati2 dgn mereka2 yg agak seperti 'crocodile'
sorry morry if terasa atie, jantung, limpa n segalanya..

JOM LAYAN
:
"walaupun kita mesra lebih dari seorang kawan, tapi mungkin tak sampai untuk menjadi kekasih.."








Azyyati Kamaruddin

No comments: