Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Sunday, March 13, 2011

pizza home made



ini cerita hari Jumaat_11 march 2011 yerk kawan2..

aku bgn pg dengan perot yg lapar, tgk2 ada kotak atas meja makan..

eh kotak pizza ni..
tp pizza jenama ape cm ni ek?!

excelly sepupu aku jual pizza tp aku tak pernah rasa n tak pernah tahu dia pack dlm kotak cm nie..
aku ingat dia bungus dlm plastik jerk..

dengan semangat aku bukak kotak tu..
tadaaaaa
.
.
.
ada 3 slice jerk..yg len dh dimakan oleh ma n akak kuh..
nampak mcm menarik tau..
tros aku capai mug, pinggan n cili sos..
aku makan pizza, kna ada cili sos..
kalau makan kat pizza hut pun, aku mintak cili sos..


sedap sgt u all..
bukan nk puji sepupu sndri tp mmg sedap tau..
rasa dia tak muak mcm makan kat pizza hut..
meh aku close up skit pizza ni..

ni ayam punya..dia ada daging n satu lg ape ntah..

sape nk order blh email aku ek..hahhaha


okeah, aku nk cite tu jerk..
saje gedix, nk update..

ni pic khamis malam..lepak dgn Riha n Ira kat Teluk Cempedak..
makan Chicken Chop..best lah jgk..
angin kuat gilerr kat TC, ombak pun menakutkan..
lps dh lepak, kol 11 lebih, chowzz..
mls lah nk cite, sbb cite dh basi..hahha





p/s : nk order pizza tu, nk bawak balik tuk kawan2 kat hostel..






tulisan hati
:
Azyyati Kamaruddin

No comments: