Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Thursday, March 31, 2011

Kopratasa - Permata untuk Isteri


semenjak dua ,3 hari ni..
aku duk ulang-ulang dengar lagu ni..
ape motipp aku dengar lagu ni?
mcm sedap je lagu ni kat telinga aku..
nanti kalau kahwin, aku akan PAKSA suami aku nyanyi lagu ni.. *boleh??
gedik kn perempuan ini..ahha
aku bukan nk kahwin lagi, aku cakap 'kalau aku kahwin nanti..'
nanti tu , tak tahu lah bila kan..
semuanya kuasa ALLAH..
JOM LAYAN LAGU NI..
ha sebelum tu sila PAUSE kan lagu kat blog aku ni..sila scroll sampai bawah, anda akan jumpa butang PAUSE disitu.. *butang er?!!confuse..haha






gilerr layan lagu ni kan..
haha
lembut jerk!!
menyetuhh sanubarii
"Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri.."
apa yang sudah terjadi dengan ku ini??
tettttttttt
hahaha




p/s : doakan yg terbaekk untuk sy yerk kawan-kawan..semoga sy tidak tersalah menduga dan membuat keputusan lagi.. :)





with
:
Azyyati Kamaruddin


No comments: