Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Saturday, January 22, 2011

pernah tak?

pernah tak korang rasa sedih...sampai dh tak tahu mcm mana nk menangis!!
pernah tak korang rasa kecewa..sampai otak dh tak boleh nk fikir..
pernah tak korang senyum..tp hati kosong..
pernah tak korang ketawa..tp hati menangis..

indah kan rasa bila hati kena siat-siat, kena pijak-pijak, kena campak macam sampah!!
syurga glerr, bila apa yg kita tak nak dgr n tak nak terjadi tetibe terjadi..
gembira bila jadi puppet...


D.Y.I.N.G
D.Y.I.N.G
D.Y.I.N.G
D.Y.I.N.G
D.Y.I.N.G


that how i feel right now!!
its hurt, really really really hurt..
ssh nk tulis ape yg aku rasa sbb tak ade perkataan yg mampu gambarkan kesakitan ni..
:(


"Don’t despair and never loose hope..
Cause Allah is always by your side"





p/s : berharap, walau tahu kesudahannya menyakitkan.. berdoa mohon keajaiban...sesudahnya, tawakal..



p/s/s : i need ur explanation En Haniff Ismail...

No comments: