Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Friday, December 31, 2010

taun baru, azam baru..


selamat tahun baru semua..
awal kn sy wish..
takot tak sempat nk on9 tonite..hehehe

2010 dh nk pergi..
sobsobosob..*drama skitt..hahah
byk gilerr , perkara2 yg terjadi sepanjang 2010..
ade perkara sedih, ade perkara gumbira..
tak apa, kita simpan buku lama, kita bukak buku baru..
xcely klau org Islam, dh lama dh bukak buku baru..
ms awal muharam ari tu kn..


asal ckp taun baru, msti org tnya sal azam kn..
azam baru..
ape ek azam sy taun ni..
mcm banyak gilerr dlm kepala otak ni , sampai tak tahu nk tulis yg mana dulu.. haha
meh lah, sy kasi share sikit ek..

1st : sy nk tamat kn diploma sy dgn jaya nya.. tamo repeat lah..nk dpt pointer tinggi skit dari sem sblm ni.. doakan sy ek..

2nd : nk jadi lebih baik.. *azam wajib tiap taun.. sy masih berusaha...berusaha menjadi seorang yg baik dari segala aspek..

3rd : nk blaja senyum.. sy agak mahal dgn senyuman yerk..ramai yg ckp sy sombong..jadi taun ni sy nk jadi seorang yg murah dgn senyuman..senyum tu kn sedekah..

4th : jadi lebih friendly..kawan2 sy cakap sy banyak ckp tp sy nk jadi lebih banyak ckp lg..

5th : jadi seorang yg setia..*wink wink wink berserah pd takdir tp utk 2011, hanya dia jerk kot..kalau tak ada jodoh pun, mls nk cari ganti..hahahaha.. ssh oowwhhh nk syg org..

6th : jadi lebih matang.. dh tamo tulis entry merepek2, entry budak2.. dh tamo tulis status mcm budak kecik..asal sentap, status mcm sengal.. ayat sedih..dh tamo dh.. nk jadi cool.. sy dh tanak paksa2...sakit atie bila kita beria, dye mcm nk tanak jerk..so dh mls nk paksa..kalau rindu pun, tahan jerk..kalau nangis pun, nangis dlm hati.. kalau sakit hati pun, senyum jerk.. opss sory ter emosi..haahaha *azam ni, tp rasanya mcm hampehh jgk..bila dh beremosi, tak ingat dh azam nie..hahhaha

7th : nk amik lesen kereta.. hahahaha...sy tak ada lesen kereta lg yerk..hahaha..doakan kn sy amik taun ni ek.. :)




itu je lah kot, azam sy..naty yg len2 tu azam dlm hati so biar lah rahsia....
korang ape cite?



happy new year all!! :)



p/s : sy syg awk..no matter what..






No comments: