Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Thursday, December 30, 2010

asyik2 jiwang

"cinta ini menggelisahkan aku, membuat aku gila...
andai engkau tak disisi , risau isi hatiku.."


pelik, tak faham, tak ngerti...capekkk, penat..ya sy penat, sy penat dgn perasaan sy sendiri..sy penat nk fikir ari2, sy penat nk nangis ari2...sy letih berlari , sy berpaling ke tepi..dia tiada...sy fikir, dia lari bersama sy..rupanya dye cuma berjalan, sy berlari seorangan..

kawan sy ckp, bila bercinta tak selalunya manis..kadang2 Allah nk uji sejauh mana setia nya kita kpd pasangan kita..sejauh mana kita mampu bertahan dgn ujian yg dtg..

dulu sy slalu membebel bila kawan2 sy duk bergayut 24/7 kat tpon dgn bf dia..bila duk 3g tiap mlm..sy tnya, korang tak bosan er? kalau aku bosan dh..hari2 dgn suara yg sama, tgk muka yg sama..kawan2 sy gelak jerk..diaorg ckp, bila ko syg someone "tak akan ada istilah bosan bila ko dgn dia.." and now , sy 100% yakin kata2 dyeorg..malu aii, if korang baca.. hahaha

nk tahu tak, sy bukan seorang yg jiwang..bukan seorang yg berjiwa puitis bagai ni..pada sy cinta, bila nk kawen bru bercinta..cinta itu bosann..sy tak pernah amik serius..pada sy, lelaki semuanya tak boleh dipercayai..itu semua dulu..

hahahahaha... *izin kan sy gelak sebelum sy sambung merapu lg...



dulu sebelum sy kenal dia.. sekarang semuanya berubah..dia merubah persepsi sy tntang cinta.. *yiihaaaa.. sy menjadi seorang manusia yg agak jiwang dan cengeng..sikit2 nk terasa, nk majuk..majuk for a simple things..awk msti geram kn kadang2..haiiipp, layan je lahh..


pelikk tau... sy bukan lah nk ckp sy ni setia bila bercinta.. tp bila dh syg dia, sy dh tak ade hati nk layan laki len.. *ni bukan nk angkat diri sndri ek... msj or col membe2 pun bila penting2 jerk, then utk tanya khabar,..tak mcm dulu, blh msj dgn 2 or 3 org dlm satu ms.. hishh dh tamo ingat lah kisah2 yg lepas... lgpun masing dh bahagia..buat ape nk ungkit kn.. :)


sy sygg dia.. tp tak berharap 100% cuma berdoa dan bertawakal..harap dia yg terakhir yg akan sy syg.. *adehhh jiwang lg..


awk jujur dgn sy tau... tamau tipu2.. awk tak setia..sy kerat kepala awk, pahtu bg naga makan.. *takot tak, takot tak? hahahah
Today i looked in the mirror and realized i look prettier when i'm happy



p/s : kalau awk baca, sila percaya..ini luahan hati ku yg paling dlm ni..ade lg ni merepek ni wak, naty awk ckp sy sewel plak..org len ckp sy sewel, sy tak kisah.. tp kalau awk ckp, sentap tujohplohtujoh taun..hahaaha..jgn lupa doa slalo wak, kasi awk cepat kumpul duit byk2, cepat sikit kita kawen..duet men poker tamo ek wak..nk duet halal..wahh gatal tak hingat, sape nk lempang sy laju2?? hahaha


p/s/s : syg kamo... Thats when i love you.. When nothing you do can change my mind..The more I learn, The more I love..The more my heart cant get enough...Thats when I love you, no matter what... yeahhh, no matter what bebeh...hahha

*pic hav been removed*

ada kwn sy ckp dye handsome n nk kenal dgn dia.. *eh awk jgn nk pasan hot ek incik anip...



*pic hav been removed*
awk tgk mata sy besar mana? nk kenal ek, langkah mayatku dulu..hahahahaha



p/s/s/s : maafkan hamba..korang nk muntah...sila2..kasi lah pluang sy berjiwang..hahahaha..naty ade sambongan lg taw..jadi ni muntah skit jerk dlu, simpan muntah utk entry yg lain..hahaha







3 comments:

Miss SB said...

jiwang!HAHA!elyn pn jiwang jugak!keh3..

maiTuty said...

Miss SB : hahahha....kita sejiwa..hahha

chacha said...

wauuu !!!...hahhahaa.adoi..mehzan bertambah jiwang maaaa!