Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Wednesday, November 24, 2010

Wedding Part 3

sambungan entry sebelum ni ek...

selepas akad nikah kat masjid..
semua bergerak ke rumah pengantin perempuan..
berarak lah bawak hantaran semua..


masok-masok umah tgk pelamain, mak aii sgt2 menakutkan masa mula2 tgk..
nampak mcm hantu taw..hahah
tapi bila tgk2 balik, unik n kreatid sgt pelamin tu..
i loikeeee..
cantek kn..


lps dh letak hantaran semua..wakil kedua2 pihak kena salam n ckp ape ntah..
yg pasti kena letak sireh dr kedua2 pihak di sebelah wakil masing2..
aku tak dgr sgt dyeorg ckp aku..
xcely dgr tp tak bg perhatian sbb duk tgk kat pelamin..hahahah


pahtu bergambar..*wajib..haha




then mlm tu ada majlis berinai..
sebelum berinai (mlm) , kami semua lepak kat hotel..
hotel yg sama utk majlis reception esk..

ni pics ms tgh tunggu nk check-in bilik..

dia sepupu sy @ the photographer..


end for this part..

part last kejap lg sket..
mls nk menaip dh nie.. *hohoho


p/s : smlm kn, maluuuuuu sgt..hahaha!! kenapa, mengapa? naty aku story ek..hahaha..Haniff Ismail, ehem ehem!!hahahahaha..bangga tak i tulis nama u ni?huahuahua..






No comments: