Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Tuesday, November 16, 2010

kenapa sy selalo rindo dia?!

tittle tak ada kaitan dgn entry..
aku dh tak tahu nk letak tittle ape..
so tetibe tittle itu menjadi pojaan hatiku keran sy mmg sedang rindukan dia..huahuahua..

sepupu aku nk kawen 20/11 ni kat kl..
so 'wajib' leh buat baju baru kn..
maka nya utk pernikahan dye 20/11 naty , tema colour maroon..
we all beli kain kosong jerk then ko deko lah sndri baju ko..
sbb kn aku ni hebat*perasan bab jahit manik n deco2 baju bagai..
so sepupu aku yg sorang ni, mintak tlg aku jahitkan manik kat baju dye..
aku suh dye beli semuanya, naty aku jahit jerk..
kira aku jait free of charge lah...ehem ehem baik tak sy..hahahaha

jadi hari ini bru aku mula nk jait sbb takot ary kamis tak smpt nk jait..
baju aku pn tak siap lg..
time bile ntah aku nk manik kan baju aku tuh..
adoiiii, menyesal2 anta jahit lambat..huhuhuhu

ini kain nya yerk kawan2..
mmg k.o.s.o.n.g sajerk!!


maka bila pakai, nmpak mcm tak cantik..hahahaha
cantek jgk sbnrnya tp klaw nk glamor wajib lah letak apa2 kn..


jadi dye beli manik yg dh ade design n hanya perlu jait cam tu jerk..
eh bukan jahit tp tampal..
tampal guna iron lg easy nk buat..
korang pn boleh buat kat umah sndri tp pastikan iron betol2 panas ek..
then ko tekan lah lapanploh juta kali sampai ko puas hati, yg manik bling bling tu tak jatuh..
aku ade 2 baju yg dh aku tampal sndri manik bling2 ni dan kedua-dua baju ni, maniknya masih disitu..tak jatuh pun..


ini hasilnya bila dh siap..
tadaaaaaa
.
.
.
.
.
.
.

nampak cam ok skit kn..


ya sy tahu, mmg lah tak hebat sgt pun, tp ok lah..
tak k.o.s.o.n.g sgt kn..

ni aku baru tampal sebelah lengan..
sebelah lg, tunggu ptg skit..
hahahaha..
punya lah mls..
korang taw tak, nk tampal ni kena ada mood, klaw tak naty jadi burokkk!!



*iklan penaja
pic ni tak ada kaitan dgn entry..
ni ms ekot mak aku g beli barang ari tu..
aku sbnrnya nk angkat ikan pari yg besau tu, mak aii beratt!!
jadi nya angkat yg kecik udah!!




p/s : hbi, mishhu..msj ari2 pun windu..apakah...hahahaha





No comments: