Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Friday, November 12, 2010

i lap tizz

cerita dh berkurun!!

mulakan dgn pic tuan tanah..
lama dh kn aku tak tepek muka aku kat cni..
ha ari ni mau tepek..

sape nk beli coklat?
meh2 skodeng blog ini.. Atiqah Homemade Chocolate

aku mmg berniat nk bg something kat 'kamo' tp tak tahu nk bg ape..
so terbukak blog kak tiqah ni..
tgk coklat dia menarik sgt n harga pn mcm okeah..
so tros jatuh chenta dgn coklat itu semua..

pahtu msj kak tiqah, then dye suh isi form n email klaw ape2 hal..
kak tiqah sgt friendly ok..
so aku pn pilihlah..

kedua2 pic ni yg kak tiqah hantar, mlm b4 dye pos.. nice kn..


aku order hari jumaat tgh hari..
then hari jumaat tu jgk :: 22/10:: mlm dye dh send 2 pic tuh..
sgt cepat kn..
sbb aku nk coklat tu sampai ari selasa ::26/10::

then ari, selasa kot, 'kamo' gtaw coklat dh sampai..
tiz is pic from him..

klaw korang tgk kat blog tuh, harga dia termasok dgn kotak n reben skali..
sgt murah okeah..
dye bg kotak mcm ni, if korang pilih utk adiah/hantaran..
kalau tak silap aku lah kn..


aku tak rasa lg tp 'kamo' ckp besh..
maka nya klaw korang nk cb, bolehlah korang tgk2 kat blog kak tiqah..
klaw nk rasa, korang belilah yg 3 biji tuh dulu..
then baru lah pilih yg byk2..
then korang bg lah kat makpak, family or bf/gf korang..
sgt terharu okeah bila ada yg bg adiah2 nie.. *akulah, korang aku tak tahu..




korang click jgk link ni taw ---> click



p/s : ilapu..




No comments: