Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Thursday, October 14, 2010

bagai basah, pahtu ditimpa hujan plak

title pn dh menunjukkan otak aku tgh weng weng..
wehh kesabaran aku dh makin menipis nie..
adoiiii, sabar sabar..

kecewa yg lepas2 bru nk pulih, tetibe smlm spek mata aku ilang..
ntah mana aku letak pn aku tak tahu..
cari2 tak jumpe..
spek ni pn satu, nk men nyorok2 plak dgn aku...
aku masih blh sbar lg..

bgn pg td,tgk tpon ade msj..
aku reply, okeah jerk..
pahtu tgh ari tu, aku nk msj balik..
tgk2 button nk open msj, dh taleh nk tekan..
tekan2, tak berfungsi..
adoiii tekanan...

spek ilang, fon wosak...
ni leh yg mls nk pkai fon slide..
tp dh terpakai..
adoiii, dh lah duet tgh sengket..
mcm2 hal plak jadi..
sape bermurah hati nk belikan sy telefon baru??
sila email sy ek.. hahahhaha


aku tak suke susah hati sbb bila ssh hati aku akan hilang selera untuk makan..
bila hilang selera, aku akan makan sedikit..
bila makan sedikit, badan aku akan jadi kurus..
bile kurus, seluar dan baju semua jadi longgar..
bila longgar, aku tak sukeeeeeeeeeeeeeee...!!!





sabar sabar!! *zikir zikir












2 comments:

Redbloodsnow said...

spek ilang, fon wosak <<---- aiyoooo...mmg mcm² hal kan dik. sbr ek sbr. mek akak tiup angin kesabaran meh..fuhh..hehe :D

maiTuty said...

tgh sabar nie kak..
fuhhhh dh rasa dh ni angin kesabaran..tq ek kak zie..