Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Friday, September 24, 2010

topup

eh korang klaw topup korang topup sendiri er, boypren korang topup er atau makpak korang topup??

aku kn kebiasaan nya mmg lah topup sndri kn..
tapi kadang2 aku mls nk kuar so msj my mum lah tlg topupkan..

aku : ma , tlg topup maxis 10, naty ma balik kite byr..
ma : okey..


pastu selepas beberapa minit , krdt pn masok..

aku : ma ,tq..


bile ma balik keje jerk..

aku : ma duit topup tu jap g kite bayar..
ma : tak payah lah..
aku : alah tapew lah ma, kite byr jap g.. *dlm atie berbunga2..
ma : ko ade duet er??ko bukan keje pn.. *sentap atie ai ma..
aku : hahhahahhahaha


mak sy baik tak?? baik kn kn kn..
cayang u lah ma.. eh klaw ma tak bg topup pn, kite cyg jgk taw..
kejadian seperti ini selalo sgt terjadi..
hahha

ye lah sy tak keje lg, duk besarkan bdn kat umah lg ni ha..
korang guna topup er line?
aku rs nk guna line tp klaw guna line nk bayorr gna ape..
aku dok keje lg..
naty pkai sebulan, dh kena potong..
hahahhaha




entry merepek, tadew mende nk cerita..






p/s : Sarang hae yo...













1 comment:

n i k l i s a said...

pakai topup2 je.
gune duit kerajaan kasi.
wakaka

t kalo pakai bill, bill melambung2 la gamaknye. =.=