Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Thursday, September 9, 2010

trust me

Pak cik,
u dgr n bc betol2 entry ni ek.. *klaw u bc lah..

i boleh terima u, i boleh terima kisah silam u.. i akan bantu u..
u faham tak..
i boleh terima kisah silam u..
setiap org buat salah, setiap kesalahan pasti ada jalan keluar..
nobody perfect weh..
org yg alim pn tak jamin lg masok syurga, org yang jahat mcm mana pn belom jamin lg dye di neraka..
itu semua antara kita dgn Allah..
sebagai manusia, kita tak layak nk judge org len..
Siapa kita nk tentukan org tu masok syurga, org tu masok neraka!!
sejahat mana pun seseorang tu, bila dia bertaubat n menyesal dgn apa yg pernah dia lakukan dulu, insyaallah , dia akan diampunkan oleh Nya..


awk dgr sini baik2, sy BOLEH terima kisah silam awk..
awk faham tak??
awk jgn risau...tayah lah kita nk sakitkan hati kita lagi..
tayahlah kita nk luka kan hati kita lg..
sudahlah u, kita hidup macam biasa..
kita lupakan yang lama, kita bukak buku baru..

sempena masok bulan syawal ni, meh lah kita melangkah ke laluan yang lurus..
moga Allah membantu kita..
i'll be always with u...






p/s : uitt hati tatap gumbira..Raya tatap raya wehhh... :)




2 comments:

Mr Noble said...

yup. kene taubat nasuha, pastu takleh buat lagi.

selamat hari raya aidilfitri!
maaf zahir batin :D

maiTuty said...

betol2..
hope dye betol2 taubat..

camat ary raya jgk..