Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Wednesday, September 1, 2010

31 ogos

ni cerita 31 ogos ari tu..
aku plan nk g cari jubah dekat megamall sbb kat ctu jerk yg tak tgk lagi baju2 nya..
so dlm kol 10 lebih tu rancang nk kuar..
aku kuar 5 org termasuk bdk tecit ito..
sbb cian dye tinggal sorang so aku bwklah dye skali..
ibu dye kuar dgn mak aku..



masuk2 dlm kete, dye dh mcm nk tdo..
tunjuk lori sume, stay jgk mcm tu..
so biarlah kn..
sampai kat mega, lps dh park kete..
turun jerk dr kete, mata dye tros segar bugar..

lari sana, lari sini..
we all turun ke bwh skali dulu..
bahagian parkson..
cari tshirt..
ddk kat bwh tu asyik men lari2 jerk dgn bdk pa'an tu..
kejap kesana, kejap kesini..
maka nya akak talehlah shopping, kena kejo dye..
ahhaha
tp dlm taleh tu, we all sempat rembat baju sorang satu..
tu pn kelam kabut pilih..
nk pilih yg len, dye dh nangis..

ko tahu , dye amik mende alah tu, dye letak bawah pastu dye naik atas mende tu..
nasiblah mende tu tak rosak, klaw tak, tak pasal kena ganti..


akak aku cari jerk trolly , letak dye dlm tu then beli vitagen , baru lah dye diam..
senyap jerkk..
then naik atas..
naik atas, nk survey jubah..
saiz aku plak tak ada..
jadi akak aku n mak ngah aku je lah yg beli..

dpt cheese wedges tros diam..




then dh penat2, tgk jam dh dekat kol 3..
tros kuar dr mega, g kedai jual brg2 buat kuih, Barang Kita.. *sape duk kuantan, msti tahu kn, Barang Kita kat mana..
beli kat situ pn kena cepat , sbb budak tecit tu meragam nk tdo..


pics tuan pnya harus ado kn..

dh tak tahu nk tulis ape..
pics2 ni aku upload melalui url web , klaw tak mana boleh upload pics..
poning!!


k lahh, nite!!
assalamualaikum!!







No comments: