Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Friday, June 25, 2010

my BFF kawen!!

cerita basi..
tapelah, nk cerita jgk..
huhuuuhuh...sobsobsobsobsob.. *drama sket
my BFF CIK FARAH LIYANA ops bkn CIK tp dh jd PUAN FARAH LIYANA dh kawen pada 5 Jun 2010 aritu..

umah dye kat PUNCAK JALIL kot nama tmpt tuh...
byk sgt halangan nk ke rumah dye..
mcm2 jadi..
aku cerita salah stu jelah..
aku beli tiket balik kuantan hari dye kawen tu tp kol 3.30pm..
then kol 2 aku dh kemas2 brg semua..
kol 2.30 suh akak farah anta kat stesyen LRT sbb bas ssh nk dpt area situ..
kol 3.10 smpai kat stesyen LRT bukit JALIL..
aku naik bas kat PEKELILING yakni kena berhenti kat stesyen TITIWANGSA kot..
yg pasti amatlah jauh..

then dlm LRT aku tpon kaunter tiket..
bas ape ntah, aku lupa tp bas tu famous jgklah..

(aku = a, akak kaunter = a.k )

a : salam, kaunter bas tettttt..
a.k : ye..kenapa? *ckp mcm org mls ckp..
a : akak bas yg nk ke kuantan pkol 3.30 jap g dh sampai blom??
a.k : dh sampai dh.. *masih ckp mcm org mls..
a : akak boleh tak, emmm boleh tak suh bas tu tunggu kejap..kejap jerk.. *padahal, bapoklah lama..dlm 30 minit kot..saje ckp wat sedap hati..
a.k : bape lame??
a : tak tahu lah sbb sy dlm LRT nie.. *ms tuh bru naik LRT kat BJ..
a.k : awak ade dkt stesyen mana.. *dh ckp dgn elok..
a : emmmm , sy dh dlm LRT nie..
a.k : yelah tp kat mana? *sedikit marah..
a : BJ.. tp LRT dh gerak nie..jap jerk kak..bolehlahh.. *ayat mengharap glerr, membe aku yg skali dgn aku tu duk dgr jerk..
a.k : eh jauh tuh..tak bolehlah..
a : alah kak skali nie jerk..sy dua org nie.. *aku gelak glerr bile ingat2..ape mengong ntah ckp skali ni jerk..
a.k : tak boleh..dr BJ ke sini mybe amik ms 30 minit.. bas klaw 10 minit boleh r tunggu...awk dh taw nk naik bas kol 3.30 kn, kenapa awk lambat? *marah sudah
a : jln jamn lah kak..manelah sy taw nk lmbt..sy dh kluar awl td.. *ayat cover..tp aku stay cool..hehehehe
a.k : tak boleh, tak boleh..
a : tak boleh , tak pelah kak.. bas lain yg ke kuantan ade kol bape lg??
a.k : awak nie dh beli tiket blom??
a : dh lah tp dh bas taleh tunggu so nk beli tiket lain ni.. bas kol bape lg ade?? *sedikit marah..dh r kepala otak tgh serabuk..seb bek ade duet, klaw tak mmg berkampunglah kat KL smbil buat koje smbilan utk beli tiket bas..hahahahahah..
a.k : kol 9.30 malam..
a : mak aii lambatnya..tapewlah kak...Terima kasih..

tross aku letak fon..lps tuh aku duk bebel dlm LRT dgn kawan aku..org pandang aku, aku wat muka garang, semua pandang tmpt len balik...hahahahaha
sambil2 tu, ley aku dgn membe aku doa spy pak cik drebar bas tuh, sakit perot lah, tayar bas pancitlah.. biar bas delay utk 30 minit..hahaha *doa tak elok mmg ALLAH tak tlglah...

sampai2 dkt stesyen jerk, tgk jam dh kol 4.07pm...
hahhahahahah

tgk bas dh tadok, tros g cari bas lain..
tgk kat kaunter konsortium ade bas yg gerak ke kuantan kol 4.10pm..
tros beli tiket n naik bas...
huhuhuh..
selamat ade tiket kn..


ni aku tepek pics kawen dye :

ni b4 nikah..


tu suami dye, ms nk nikah...ayah Farah sendiri yg nikahkan..


lps nikah..dh jadikk isteri org kawan aku nie..sobsobsob


ms bersanding..pttnya aku yg jd pengapit tp ms nie dh kalot nk kemas brg..
aku jadi pengapit ms kat meja makan jerk..
pengapit terjun *bleh tak ckp cm tuh???
aku nk kuar g makan kt bwh khemah, tetibe along Farah panggil suh jd pengamit..
mmg stock terkejut..
1st time okeah!!


ni brg hantaran..
tema itam n putih..



so kepada PUAN FARAH LIYANA :
"selamat pengantin Baru...semoga kekal hingga ke akhir hayat n scepatlah dpt baby..tak sbar nk tengok muke anak ko...muahhhhhh cyg ko!!"








2 comments:

shahrul said...

hahahah...egdik sungguh makcik tuh..xbagi chan langsong..hahahah..
sabo aje la ye..

:p

maiTuty said...

hahahaha..
taw tapew..
dh buat ayat 0.07 sen dh..
stay jgk tak mo bg chan...

huhuhuhuh