Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Sunday, May 9, 2010

ma, i lap u so much!!

9 Mei 2010_Ahad ialah Mother's Day or Hari Ibu, Ummi, Mama, Mummy, Ma, Amma dan apa2 je lah panggilan yg sesuai utk seorang wanita yg telah melahirkan kita ke dunia ini..

Kalau dikaji*kaji la sgt jasa dan pengorbanan ibu ini tidak ternilai dan tiada balasan yg setimpal di dunia ini...


ma n jaja (kakak kuh)

Bagaimana Ibu bersusah payah mengandungkan aku dengan membawa perut yg besar kesana sini, then alahan2 masa mengandung...Saat melahirkan aku, sakitnya seperti janji Allah telah sampai...seperti Ibu akan pergi..Tapi Ibu tetap berjuang sehingga terlahirnya aku..Ketika aku masih bayi, ibu bersengkang mata menjaga aku tiap2 malam...Tapi tidak pernah sekali pn Ibu mengeluh.. Masa kanak2 Ibu turuti kerenah aku yg pelbagai ini..semua mende aku nk.. Then bila dh remaja, aku selalu susahkan hati ibu.. selalu buat Ibu risau.. aku keluar mlm...Nasihat ibu, aku dgr tp aku buat jgk...Tapi Ibu tak pernah BENCIkan aku.. Malah kasih sayang Ibu terhadap aku makin dalam..

ma

Bila tamat sekolah, aku smbung pengajian.. saat itu ibu risau nak lepaskan aku berada jauh darinya dan aku juga tak yakin yg aku boleh berada jauh dari Ibu.. tapi utk melegakan hati Ibu, aku ckp dkt Ibu yang aku sudah besar, dh pandai jaga diri, tak payahlah nk risau...

Tapi hakikatnya aku sedih.. Bila berjauhan dgn Ibu aku selalu rindukan Ibu.. Tapi aku tak tunjukkan sbb aku fikir, Aku dtg sini utk BELAJAR.. utk senangkan Ibu suatu hari nanti.. Aku sayang Ibu..Aku teruskan pengajian sampailah sekarang aku sudah sampai di semester akhir...Aku mengharapkan DOA ibu sentiasa mengiringi aku.. Seperti kata pensyarahku, "Final exam kali ini adalah titik akhir pengajian aku di sini..Ia akan menentukan samada aku berjaya utk Konvo atau tdk.." *takottt...

ma n ako!!

Sempena hari Ibu nie aku nk ucapkan Selamat Hari Ibu kepada Ibuku Pn Nafisah Bt Mohamad dan kepada semua wanita yang bergelar Ibu diluar sana!!

Ma, sesungguhnya kasih sayang dan pengorbanan ma akan kita hargai dan kite kenang utk selama-lamanya..

I LOVE U MA...









3 comments:

shahrul said...

hohooo...baguih2..
syangi ibu anda..

http://ayaisensei.blogspot.com/2010/05/selamat-hari-ibu-mak.html

selamat membaca! =)

maiTuty said...

iye..kamo jg sygilah ibu kamo..

kite nk terjah nie..

alyrds said...

sayangi ibu anda selagi hayat masih ade.....huhu