Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Tuesday, May 18, 2010

Jgn Bosan Ek

sy TAK SABAR, TAK SABAR, TAK SABAR, TAK SABAR, TAK SABAR...
SAAT cepatlah bergerak supaya MINIT boleh berjalan dan JAM boleh berlari lalu HARI akan berganti....

ape yg aku tak sabar sgt tuh, alah mcm tak faham, bile dh ujung2 sem pastilah tak sabar nk balik umah...
hukhukhukhuk

pergilah duk mana2 pn, duk otel 5 star, duk istana*tak penahlah ddk lg psti nk balik umah jgk... rindu weh..dpt tgk umah jerk, tros cam, lega atie nie.. *homesick


td aku exam Highway!! *utk 2week nie sume cte sal exam...tadah jelah mata ek...:p
not bad lah..
sume yg aku bc, alhamdullilah masok, cm ade 2 3 ques jerk yg aku tak taw so hentam jelah.. agak2 mcm penah bc jerk, aku bantai tulis...

hope lulus lah..klaw tak mati mat mat mat aku....

td bc blog Dr Faryn , nk taw cte ape, blehlah click nama Dr ito..
betollah, bdk zaman sekarang lg terror dari mak pak dyeorg..
depan mata pijak anai2 pn tak mati, belakang huh anai2 tu bley jadi lempeng..

aku adelah membe yg satu skola dulu, jd cam nie lah..
ms skola lg dh kantoi..
then berhenti skola, kahwin dgn laki tu..
lps bersalin, bercerai..
yelah dua-dua muda lg.. sorang umur 15 (gurl) n sorang 17(boy) masa tu..
manalah nk idop dgn komitmen sume kn..
lps cerai ingatkan nk berubahlah, tgk2 buat balik perangai lama..
bukanlah nk mengata tp pk lah sket kn..
naty klaw termengandung lg mcm mana?!!
cian kat family n anak yg ko kandung tuh...

aku ni nk nasihat pn takot jgk sbb aku bkn angle yg tak penah n tak akan buat salah kn..
naty kite duk ckp pung pang pung pang tetibe kena ats batang idung sndri..
yelah kite pn masih muda, tak tahu apa akan jd masa akan dtg..
kuat er iman kita??teguh er hati kita nk elak semua godaan??
we never know what's the future bring right..
kita hnya boleh berdoa spy ALLAH sediakan yg TERBAIK utk kita di hari yang mendatang disamping kita jg perlu siakan diri kita sebaik yg mungkin...

seperti janji ALLAH, perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik dan perempuan yang jahat, untuk lelaki yang jahat...

moh layan picture budak ini..
aku shukew bebeno tgk bdk ini...

with mummy

with daddy



*credit to google utk semua pics ini..








No comments: