Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Tuesday, April 20, 2010

Merapu meraban

Sunyinye mlm nie!!!terlalu sunyi...
kenapa kamsis sunyi sgt??
mana semua org pergi??
adakah masing2 sudah sedar diri yg FINAL makin hampir???
Sepanjang ddk Kamsis tak pernah okeah keadaan sunyi sebegini...
huh, biarlah mereka dgn hal mereka!!!

bila sunyi2 nie, mulalah aku teringat dkt dia..
kenapa lah skrg nie kerap sgt ingat dia??
*weh ko bomoh aku er???!!uhukkkkk
dulu aku tak penah heran dia ade er tak de er tp skrg, adehhhh!!!
*kamo i miss u lah!!!tapi kamo tahu er??!!kamo kn sibuk.... hate u okeah!!

asal hal2 yg berkaitan dgn dia jerk tros mood aku jadi weng2!!
macam org tak betol pn ade jgk... adehhhh !!! tak suke-tak suke!! hate u lagi

susahnye dgn perasaan yg tak pasti nie... pening!!! tak ada kata putus!!
bile nk buat kata putus, msti tak boleh!! why, why, why... i miss my old life... life yg tak complicated...

dia plak suke memainkan perasaan aku.. once again hate u.. suke sgt ckp ayt bunga2 kat aku, weh aku ni nmpk jerk keras tp dlm hati ade taman taw!! so ko jgnlah bg ayat2 yg buat aku sentap sejenak!! u make me miss u everyday okeah!! *jiwank disitu, tlg abaikan perenggang ini...

Nasib bek bile time study aku lupe tros kat ko... mybe sbb formula2 n fakta2 tu lg complicated dr ko kot...hehehehehe

tlglah abaikan entry ini kerana agak merapu!!



No comments: