Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Thursday, April 1, 2010

fasting day!!

_"Manis jangan disangka gula. Pahit pula jangan disangka hempedu. Pastikan yang manis itu benar-benar gula dan yang pahit itu benar-benar hempedu. Kadang-kadang kita mungkin akan terperangkap pada kemanisan dan kepahitan akibat dari kurangnya penyelidikan. Oleh itu sentiasalah berhati-hati sebelum mempercayai sesuatu kerana itu lebih baik dari beringat selepas kita menanggung akibat." _

-----------------------------------------------------------------------------------------------

masok hari ni da 3 ari aku pose!!pose ganti..Baru 5 ari ganti..de 3 ari lagikk nk abisskan!!
maka nya aku kena hbskn ganti sebelum habis sem nie coz klaw duk umah, mls bebeno nk ganti..
beselah kn klaw duk umah, dlm mulut always ade makanan.. depan tv, depan lappy, tgh baca novel..sumenye nk makan!! tp bile duk poly, class dr pagi smpai ptg..ptg tu balik, tdo jap..bgn2 jerk dah nk bukak pose.. so tak terasa taw!!

klaw pkai cam nie okeah tak?!! hehehehhe

ari pertama aku puasa bersahur dgn nasi lomak n berbuka dgn nasi putih, lauk ayam merah..
lauk tu jerk yg ade kat cafe, yg lain dh abiss... sobsobsobsobb..

ari kedua, aku bersahur dgn ini :
nasi lomak pak cik ISA.. same jerk dgn ari pertama.. kol 11 bersahur mkn nie then sblm tdo makan nestum plak..

then aku berbuka dgn ini :

nasi putih n TOMYAM from KULIM MALL.. mmg terbaekkk r rasa tom yam ini.. Ini tomyam yg paling sodap yg penah aku mkn kat Kedah nie.. Tak taw r klaw ade yg lagik sedap kn.. tp byk2 tmpt aku g, kat Kulim Mall nie jgk yg paling terbaekkk.. tomyam dye cukup rasa.. klaw balik Kuantan pn, aku pasti termimpi2 tomyam ini.. sebAbkan dh selalu sgt makan tomyam ini, org kat kedai makan tu pn dh kenal aku..

today aku berbuke dgn nasi ayam.. beli kat cafe jerk..
aku kn agak tak puas hati lah dgn pekerja cafe tuh..
klaw kebersihan, mmg okeahlah..
cuma pekerja dye, klaw buat ape2 lah terutamanya kerja-kerja membungkus, makk aiii lambat yg amat..
dekat setengah jam, hanya nk bungkus 3 laksa n 1 mee sup..
smpaikan azan bunyi, aku masih berada di cafe..
utk tdk melambatkan waktu berbuka, aku beli milo ais stu cawan..
minum milo then baru balik bilik...

esk rasanye tak puasa kot sbb nk kuar g beli brg..
nk beli TOMATO CHEERY lah..
ade sape tahu tak kat mana nk beli benih TOMATO CHERRY..
nk tanam lah...


MILIK SIAPAKAH KERETA INI?!!

kereta ni sape punya, sila serahkan kunci kereta anda kepada sy yerk...
adehh sukenye tgk SATRIA NEO warna putih...
smartt owhhh ini kereta..
aku masih tak tahu siapa yg bwk kereta ini tapi yg aku pasti kereta ini lecture yg pnya, cuma tak sure sama ada lecture JABATAN AWAM or JABATAN PENGAJIAN AM.. TP kan klaw jabatan awam nape aku tak pernah nampak pn sebelum ni.. pg td aku mencari pn, tadew jgk kereta ini..



p/s : entry ini patutnya aku publish semalam, tapi sbbkan letih n ngantuk sgt, aku just upload pics jerk!!






2 comments:

annfrendly said...

terliur tgk tomyam tu..
selalu beli tomato ceri kat tesco pastu amik biji tanam..

maiTuty said...

samelah..slalo beli!! tapi terhingin nk tanam sendiri...
boleh ek guna bijik jerk?!!