Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Sunday, March 28, 2010

saya tahu, saya salah tapi....

kadang2 kite rs ape yg kite buat, apa yg kite ckp, gurauan kita semuanya biasa.. tapi org ckp kite ni ckp kasar.. ayat mcm tak sesuai.. salah er ckp dgn kwn2 guna ayt longkang, sengal.. bagi aku kwn2 biasa jerk guna ayt tuh.. bukan seyes pn, gurau2!!kite kn kwn, xkn lah nk kena behave all the time.. letih r jadi pelakon!!

sometime aku tak faham lah.. apa yg aku ckp, iklas dari atie, sekurang2nya aku tak PLASTIK... maybe ade yg taleh trime cara aku, i just be myself.. kenapa ek cam tu?! sbb kita lain-lain negeri?! aku rs ito bukan persoalannya.. alah bukan semua orang suka kita kn.. kadang2 kita buat baik pn org benci, buat jahat org suka plak.. ish ish ishh pening nie!!

4me lah kn, bile aku berkawan, aku akan jd diri aku!! aku akn ckp ape yg aku nk.. klaw aku wat slah, aku mntk maaf ape.. aku nie bukan kejam sgt pn... tapi kn bile ari2 nk kena behave n cb utk jd org lain, aku lemas, rimass!! rasa mcm nk jerit ckp "give me some space to breath..i need air!!" alah korang pn kadang2 buat org len terasa jgk kn.. okeah STOP IT azyyati.. jgn menunding jari dkt org len plak..

Aku pernahlah terbaca, kat mana aku baca, aku dah lupe.. artikel tu berkisah tntng sakitkan hati org.. org yg tls artikal tu ckp, kita berdosa apabila kita sktkan hati org.. kita perlu mntak maaf, slagi org itu tak maafkn, slagi itulah kita menanggung dosa!!

Adehhhh berat mata yg membaca, berat lagi hati yg mentafsir... so dikesempatan ini aku dgn rasa rendah diri n ikhlas atie n MEMOHON BERJUTA KEMAAFAN daripada SEMUA yg pernah TERASA, TERSAKIT ATIR or TER ape-ape lah lagi yg aku buat secara SENGAJA atau TIDAKK.. sorry!!! I'm not a perfect person..something i didn't realize my mistake.. aku pn manusia biasa, yg kerap melakukan kesalahan yang sama, berulang-ulang kali.. once again SORRY EVERYONE...


I LOVE U ALL SO DAMN MUCH.....



p/s : bebelan di pagi hari!!




3 comments:

Ena said...

salam kenal & ziarah..

^_^

maiTuty said...

salam kak!!

maiTuty said...

salam kak!!