Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Saturday, March 27, 2010

mandi-manda di ayaq terjun!!!

dimulakan dgn gambar tuan punya blog!! yelah dh lame kn tak tepek gmbr sendiri!! so hari ini dh dtg kesedaran, kesedaran utk tepek gmbr sendri.. yelah kn blog aku, haruslah ade gmbr aku, korang tak suke, TAK PAYAH tgk!!

budak kechik itu namanya adam.. cute sgt..geram aku nengokk!!

kepada sesiapa yg bukan berasal dari utara, ayaq terjun means air terjun...
adehh tetibe tak tahu nk tls ape!!ni yg mls peram lama2 crite nie..bile peram mcm inilah jadinya!!hbs lupa nk tulis ape.. jap2 nk refresh balik memory, beselah umo dh meningkat, maka nya rem pn makin slow r.. nk upgrade mahal plak.. *salahkan umo plak!!

berbalik pada topik asal entry ini, pagi td aku dan 7 lagi kawan-kawan seperjuangan ku meredah onak dan duri dgn penuh semangat cintakan alam semula jadi telah bergerak menuju ke Air Terjun Sedim.. *ayat byk melalut,padahal nk ckp, aku g mandi kat Sedim..

Air Terjun Sedim nie dekat jerk dgn poly aku so klaw nk g tiap2 minggu bley sgt..
kitaorg sewa kete kancil, naik 5 orang dan 3 org lagi tuh naik moto..sbb nk jimatkan kos *beselah dh nk abis sem kn, duet pn dah makin kering r.. Aku masak kat rumah zara.. umah dye dekat jerk dgn Air Terjun Sedim tuh.. ape yg aku masak?!! xcely bukan aku yg masak, mereka2 yg len yg masak, aku tgk jerk!!hehehehehehe...bukan tamau tlg tp dh rmai sgt kt dpur tuh, naty crowded.. *alasan terbaekkkkk... they all masak meehun *cam ne ntah nk ngeje, tak engat dh.. +telur+keropok+air sirap... sodapppp!!! Cik Sham yg masak.. xcely ktorg kuar utk celebrate besday Cik Sham sbbkn dye anak tokey kedai makan so dye lah yg paling pro masak!!


bekal yg dibawa!!

Sedim KAMI dtgggggggggggggggg!!!!

mana pics aku?!! tadew sbb aku yg snap pics nie.. aku mandi sekejap jerk.. takot lah..
air laju sgt then batu byk sgt..
org rmai!!
tapi air dye best sbb sejukkkkk sgttt!!!

kami STOP mandi kol 3.. tu pn puas nk ajak naik.. sume cam itik jumpe air!!



pics ni ms balik anta kereta, so jln kaki lah balik poly.. tmpt sewa tu dekat jerk dari poly..


i like tisss pics damn much!!



p/s : tak de mood nk tls tp tatap nk update!!so inilah hasilnye!!




No comments: