Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Friday, January 22, 2010

korea oh korea!!

sekarang ini aku sgtlah rajin menghapdet blog..
tak taw r ngape!!wajen bebeno..
sket2 nk hapdet..
so klaw korang shukew, troskan membaca..
klaw tak shukew, korang bleh leh tekan pangkah nun ado diatas sana!!

korang shukew tak tgk citer KOREA?!!
aku mmg 'hantu' crite korea nie..
ciap berhajat dgn sepupu aku, nk smbung study kat korea or g melancong ke sana!!
ni semua sbb pengaruh drama korea r..
so crite terbaru yg aku nengok, crite Boys Over Flower!!

aku dh abis tgk DVD bru crite tu msk tv..
yg psti crite itu mmg besh, aku nengok berulang2 kali..
crite dye hampir2 same dgn crite Devil Beside You dan Meteor Garden..
kirenye Meteor Garden (taiwan) kuar dlu then Devil Beside You (taiwan) then brulah Boys Over Flower (Korea)..
ketiga2 crite nie aku dh nengok n semuanye besh...

Crite hampir sama tp jalan crite len sket..
semuanye bermula, bile ade yg brani lawan F4..
so if nk taw, belilah DVD crite tuh..
murah sajork..
klaw rajin, download leh..
kat mysoju.com ade.. *sorry, mlss bebeno nk link..
meh cni aku nk kenalkan sket actor n actress drama Boys Over Flower..

Ni leh 4 org F4 tuh..mula2 benci okeah tgk empat org nie..ape dye engat dye kaya, dye leh wat sesuke atie..
hate all of u, tapi lama2 i shukew u all..

1.Lee Min Ho as Goo Joon Pyo
dye nie lah yg paling kaya, kire mcm semua mende dye ado n dye lah yg paling berlagak ms mula2..

2.Kim Hyun Joong as Yoon Ji Hoo
Ji Hoo nie mcm pemuzik lah..
dye yg paling cool n tak jaat sgt!!
mak pak dye kaya jgk tp dua2 dh mati..
dye keseornglah, wlpn dye de datok!!
nak taw kesudahan crite dye, kenalah tgk sndri..

3.Kim Bum as So Yi Jung @ Jae Jeong
dye nie yg paling aku shukew!! alah muke dye sungguh2lah buat jangtung ku berdegup kencang!!
klaw jumpe depan mate, sure i pengsan noh..
dye nie pemilik industri buat2 brg guna clay..
dye nie kaya jgk tetapi play boy!!
tapi aku ske style dye yg cool n cute.. *dh shukew kn, so sume mende nmpak okeah!!

4.Kim Joon as Song Wo Bin
dye nie tak brape byk crite sgt berbanding F4 yg len..
dye nie kaya n ketua gangster..
dye cool n tadew awek!!
smpai last dye tadew awek!!

So actress dye, perempuan ini Koo Hye Sun as Geum Jan Di
Jan Di sgtlah berani n muke kering jerk..
mula tgk dye tak cantek tp bile renung lame2, cantek ape gurl nie..
dye lah yg brani sgt lawan F4 sampaikan Goo Joon Pyo dan Yoon Ji Hoo jatuh hati kat dye!!
nak taw sape dpt dye, kenalah tgk drama ini!!

ini plak bestfriend Jan Di, Kim So Eun as Chu Ga Eul

aku shukewlah tgk muke Ga Eul nie!!
sweet jerk, so sesuai r dye dgn Jae Jeong tuh..
dye shukew Jae Jeong tetapi lelaki tuh tak shukew dye..
wlpun lelaki itu tak shukew dye tapi dye tak berputus asa tuk dptkan lelaki itu..
*jelous okeah dgn semangat dye, nape lah aku tak mcm dye!!keh keh keh!!

maka nya klaw nk taw kesudahan crite itu, g lah beli DVD or CD or download sndri..
mmg tak rugi..
nk tgk kt 8tv bleh jgk tp tak besh coz dh di alih bahasa, i tak shukew!!bab tu aku tak penohh tgk kat 8tv!!

p/s : korang klaw de crite korea yg besh2, share lah dgn aku!!




Azyyati Kamaruddin

No comments: