Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Monday, January 25, 2010

bilik er pusat pelupusan sampah?? *compius!!

tajuk mcm keji gilerr kn...alah sekali sekala kutuk bilik sndri, kn!!
asyik org jerk dok kutuk, kdng2 terhingin jgk nk kutuk!!
tp dyeorg kutuk terlalu halus, smpai aku tak rasa ape2 kesan pn!!
ha klaw kutuk ayat killer, brulah terase smpai ke jantung, silap2 aku campak korang tros ke bawah!!

tapi bilik aku nie tadewlah mcm pusat pelupusan smpah pn, smpah tak byk tp brg jerk yg tak berkemas!! brg sape?? tak kan Cik Ana (roomate) aku kn, mstilah aku..Cik Ana tu rajin skett!!sket je lah, tak byk pn..klaw aku rajin 0.07%, dye plak 0.071%..

Disebabkan dh muak tgk bilik yg bersepah, aku pn dgn bersemangat nie balik class kol 12..tkar baju bagai, tros start mission aku!!biasanye klaw balik clas awal (means tgh ari) aku tros bkk lappy n on9 dlm 1 jam then tdo!!tapi hari ini bersemangat seyyhhh!!

lps ciap kemas, tgk jam kol 5 lbh, nk tdo mcm tak ngantok pn so tros bkk buku Mekanik struktur 2.. Subjek nie berkaitan dgn pengiraan, teori sket jerk!!kire daya ricih, momen lentur n bagai2 lah..mekanik 2 nie aku tak taw lg blaja tntang ape..

Subjek ni agak susahlah tapi aku suke!!
suke bile kite buat soklan tu then kite dpt jwpn!!
bile tak dpt jwpn kite akn carikk jgk jln tuk dptkn jwpn..
i likeee...
mcm xtrem lah!!
wlpun ko tayah g daki gunung kinabalu nuh!!

calculator harus menjadi teman setia anda, bile anda blaja subjek ini!!mcm tag line DIGI dulu2, "BERSAMAMU.."

Bile buat kerja kira2 nie, harus yerk bersepah2!!
dgn nota2 dulu2 n kertas conteng2!!
itu style aku lah kn, org len aku tak taw!!

kenapa ek bile buat jerk kerja kira2, perut pn start lapar!!
lapar yg tahap berbunyi2..
nk g cafe mls sbb tgh wat koje so aku pn berehat sebentar bersama CLOUD9..


2 bungkus aku tibai tp tak kenyang jgk..
geram tol r...buat keje cpt then g mandi..
lps maghrib tros kuar g cafe!! *bkn cafeworld yerk!!


Azyyati Kamaruddin

No comments: