Followers

click this!!

membilang hari!!

Lilypie Kids Birthday tickers

Note :

"However good or bad you feel about your relationship, the person you are with at this moment is the "right" person, because he or she is the mirror of who you are inside..._Deepak Chopra"

Thursday, January 21, 2010

Ayu : sudah ku ketemu blog kamoo!!

Yeah, yeah *sebot cam bandi amuk..
setelah berhempas pulas, mengerah keringat..akhirnya aku jumpe jgk blok membe aku yg sowank nie, Cik Ayu..
bc2 blok dye, tetibe terjumpe entry nie..
entry kutuk aku!!

mmglah sgt2 kelaka bile engat semula..
aku bkn berlagak pn tp mmg muke aku nmpak belagak kepada sesiapa yg tdk mengenaliku..
kesemua kawan baik aku, semuanye benci aku pada mulanya!!
at the end of the day we all jadik BFF till skunk!!
ayt yg biasa aku dgr bile dah baik dgn mereka :

1. "mula2 tgk ko, aku tkt sgt nk tegur, nmpk garang giler.."
2. "weh muke ko sombong gilerr ms mula2 dulu.."
3. "ko ni nmpk jerk sombong tp bek lah.."
4. "tak sangka org yg aku meluat, bleh jadik kwn bek aku.."

dan ayt2 yg sewaktu dgnnye...
see aku nie rmai musuh bile 1st time msk mane2 tmpt..
tak kire lah skola or ipta..
tp bile dh kenal2, aku lah org yg paling ramai kawan...
ecececehhh...

aku bile bru2 nk kenal org or bru jumpe org akan :

1.diam..sepatah org tnya, sepatah aku jwb!! *tdk seperti diriku langsung..

2.muke takan senyum..bile org senyum, bru aku akan senyum.. bg aku senyuman tu terlalu mahal utk diberi... *cehhh ayt mcm lah senyuman ko tu cantek sgt maizan oiii..

3.mate aku nie akan menjeling kat org..bukan niat nk jeling tp mmg aku cam tu..
bile tak kenal mstilah cam malu nk pndng, so bile pndng sekilas, org dok engat aku jeling kat dye.. jadiknye kelakuan kuh itu akan menambahkan tahap kebencian mereka-mereka terhadapkuh...

bukan gurl jerk ckp cam nie, laki pn same...

the moral of the story, dont judge a book by its cover!!
tak kenal maka tak cinta!!
i very thr friendly person okeah!!! *pomot dri sndri nmpak..




p/s : Cik Angah, ni ha blog Mr E ko..
tekan ini, Mr E



Azyyati Kamaruddin

No comments: